Hasar İhbar & CRM Hizmetleri

İşimizin özü, sorun yaşayan insanlara yardım etmeyi, problemlerinde onlara asistans hizmetleri ve bilgi sağlamayı içerir. Bu üç etkinlik CRM'nin (Müşteri İlişkileri Yönetimi) omurgasını oluşturmaktadır.

Şu anda çeşitli müşteri aktiviteleriyle uğraşan birçok iş ortağımıza yardım ediyoruz. Ortaklarımızın işletmeleri çeşitli olmasına rağmen, genellikle benzer türde destek ve hizmetlere ihtiyaç duymaktadırlar. Şikayet yönetimi, müşteri anketleri, genel soruşturmalar, kampanya ve ürün bilgileri bunun yaygın örnekleridir.

Müşterilerinizle iletişimin herhangi bir yönünü yönetme konusunda yardıma ihtiyacınız olduğunda ve müşterilerinize en iyi deneyimi verebilmek için size özel  tasarladığımız uzman programlarımızla en iyi çözümleri sunuyoruz. Birincil misyonumuz müşteri ilişkilerinizi daha büyük bir memnuniyete dönüştürmek ve müşterilerinizin sadakatine katkıda bulunmaktır. Bir CRM ajansı olarak hareket eden programlarımızı geliştiriyor ve her müşterinin profiline göre beklentilerinizi karşılıyoruz.

Hasar karşılama, süreç bilgilendirme, 7/24 çalışan müşteri hizmetleri, web chat çözümleri hizmetlerimiz ve geniş tedarikçi ağımız ile hasar ve onarım sürecini kolaylaştırıyor müşterilerinizin bu süreci daha kontrollü bir şekilde yürütmesine yardımcı oluyoruz.